7 de juny 2015

Entrevista amb el marró de l'Arés Tubau


L'Escopinya us presenta, en primícia, el marró de l'Arés Tubau, que va veure la llum durant la jornada d'ahir. 
Hem conversat una mica i hem aprofitat per fer-li unes preguntes, de les quals en destaquem algunes:

Escopinya: "Com ha anat tot perquè ahir fessis acte de presència?"
Marró: "Doncs després de les eleccions tots estàvem molt tranquils. L'Arés amb l'eufòria corresponent pels resultats i planificant l'oposició. I jo fent vida sedentària entre els seus budells. Tot es va començar a tòrcer entre dilluns i dimarts amb les declaracions del Víctor Puig (CiU) i de l'AUP. Allà ja vaig notar una pressió a la panxa que em va activar. Però el moment clau va ser ahir amb el posicionament d'ICV. Va ser quan vaig notar una forta punxada que vaig sortir pitant".
Escopinya: "Com es troba ara l'Arés?"
Marró: "Segueix amb mal de panxa. Aposto que d'aquí al 13 de juny sortiran els meus germans i cosins".
Escopinya: "Quins són ara els teus plans, a curt termini?"
Marró: "De moment em quedaré fent companyia a l'Arés fins al 13 de juny. Però depèn de com potser ho allargo uns 4 anys".

Escopinya: "Creus que Rubí tindrà una alcaldessa independentista?"
Marró: "No ho sé, però segur que l'Arés es voldria independitzar de mi ara mateix."
Escopinya: "Deixant la política a banda, ets un marró de mesures considerables!".
Marró: "Sí, sí! Sóc un gran marró per l'Arés, jejeje"

I amb aquesta gràcia final ens hem acomiadat. Però aquests dies us el podreu trobar passejant pel carrer, sempre, al costat de l'Arés.


Publicat a Rubitv.cat el 05.06.2015

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada